Vlak voor de hittegolf die nu woedt, heb me een tijdje opgesloten in mijn studiootje voor een nieuwe commercial.

Een korte tijd geleden sprak ik ook een spot in, die ik bovendien volledig zelf heb mogen produceren. Dat beviel goed! Voor deze reclamespot lag er een concepttekst die ik heb herschreven tot een uitnodigend en aanzettend verhaal. Daarbij is de kern, de dingen die de klant absoluut wilde vermelden, behouden, en zijn andere zaken uit de concepttekst herschreven tot kortere en makkelijkere taal. Zo is de lengte van de spot ten opzichte van het concept gereduceerd tot de helft, waarmee is voldaan aan de opdracht.

Beluister hieronder het eindresultaat voor de ‘Appelplukdagen’ van Philips Fruittuin.

Inhoud niet beschikbaar.
Accepteer cookiesdoor op Accepteren in de banner te klikken

Zoek jij een creatieve invalshoek voor een commercial, of zoek je de juiste woorden voor je boodschap? Je bent altijd welkom om vrijblijvend contact op te nemen, ik zet er graag m’n tanden in!

Zoek je alleen een stem? Ook dan ben ik je man! Overtuigend aanprijzen, of opgaan in een fictief verhaal, het is allemaal mogelijk. Meer voorbeelden van mijn stem vind je hier.